دکتر محمود رضا طاهری

توضیحات
نام
موقعیت
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
به روز رسانی 6 سال و11 ماه و 19 روز و 9 ساعت و53 دقیقه 48 ثانیه پیش
ناشنوایی در نوجوانی، پیامد سیگاری بودن مادران در دوران بارداری!

محققان دانشگاه نیویورک دریافتند: تماس با دود ،در دوره‌ی پره ناتال با کری در نوجوانی همراه است و این حدس را پیش می‌آورد که تماس با دود سیگار در رحم سبب صدمه دیدن دستگاه شنوایی می‌شود.

تماس با دود از طریق همجواری، یک مشکل بهداشت عامه است و تماس با دود سیگار در رحم تا دوران بزرگسالی با انواع متفاوت مشکلات بهداشتی همراه است.

محققان داده‌های 964 نوجوان 13 تا 15 ساله را از سنجش بررسی سلامت و تغذیه‌ی ** تا ** به دست آوردند تا مشخص شود آیا تماس با دود سیگار در دوره‌ی پره‌ناتال با از دست دادن حسی عصبی شنوایی در دوره‌ی نوجوانی همراه است..............برای ادامه مطلب اینجا کلیک نمایید





دکتر محمدرضا طاهری:

دارنده مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال

**

دارنده مدرک دکتری تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران در سال **

دارنده مدرک طی دوره جراحی آندوسکپی سینوس از دانشگاه (تهران-شهید بهشتی علوم پزشکی ایران)

دبیری جامعه جراحان گوش و گلو و بینی استان آذربایجان غربی و مسئول برگزاری کنفرانسهای آموزشی انجمن

پزشک معتمد سازمان پزشکی قانونی کشور و دانشگاه ارومیه

معاونت آموزشی بیمارستان آذربایجان

دارنده مدرک فلوشیپ جراحی پلاستیک بینی و آندوسکپی سینوس ها


اهمیت بهداشت گوش: گوش عضو حسي بسيار پيچيده اي است كه عهده دار دو نوع فعاليت شنوايي و حفظ تعادل است. قسمت اعظم اين عضو در استخوان گيجگاهي جاي دارد. گوش ارتباط انسان را با دیگران و محیط پیرامون فراهم می‌كند. فردی كه ناشنوا متولد می‌شود طبیعتا قادر به تكلم نیز نخواهد بود زیرا تجربه شنیداری برای كلام آموزی لازم است. از آنجا كه گوش ارگان حساسی است و آسیب‌های آن همیشه قابل درمان نیست، مراقبت از آن بسیار مهم است
ساختمان گوش
ساختمان گوش: 1-گوش بيروني يا خارجي: كه خود شامل لاله گوش و مجراي شنوايي است. لاله گوش جمع آوري امواج صوتي، هدايت آنها به مجراي شنوايي و تشخيص جهت آنها را بر عهده داشته و مجراي شنوايي لوله اي به طول 3-2 سانتي متر است كه ارتعاشات صوتي از طريق آن به پرده صماخ كه در انتهاي آن قرار دارد مي رسند.
2-گوش مياني: اين قسمت از گوش ، محفظه اي است استخواني كه بوسيله دو دريچه بيضي و گرد از گوش داخلي، وبوسيله پرده صماخ از گوش خارجي جدا مي شود گوش مياني ضمن عمل انتقال صوت، عمل تخفيف دهنده ارتعاشات شديد صوتي را نيز انجام مي دهد. اما هر گاه شدت صوت از حد معيني تجاوز كند گوش داخلي صدمه خواهد ديد .

3-گوش داخلي: گوش داخلي به علت داشتن پيچ و خم هايش به لابيرنت موسوم شده و عمل آن از نظر شنوايي اين است كه ارتعاشات صوتي را به سلولهای شنوايي برساند و آنها را به امواج عصبي تبديل كند.
نكات بهداشتي جهت مراقبت از گوش:
1. از پاك كردن گوش با اشياي خارجي نظير كليد، چوب كبريت و گوش پاك كن جدا خودداری کنید زیرا يكي از موارد عفونت گوش خارجي است.
2. جرم موجود در گوش داراي خاصيت چربي و اسيدي است، چربي موجود در گوش از ترك خوردن پوست گوش جلوگيري كرده و سبب نرمي پرده آن مي‌شود. خاصيت اسيدي جرم موجود در گوش از رشد قارچ‌ها و باكتري‌ها در گوش نيز پيشگيري مي‌كند. بنابراین نباید جرم گوش را پاک کرد حتی بوسیله گوش پاک کن.
3. از قرار گرفتن در معرض سروصداي زياد خودداري نمائيد زيرا باعث كم شدن قدرت شنوايي و بروز اختلالاتي در اعضاي مختلف بدن مي گردد. اگر ناچار به کار کردن در محیط پر سر و صدا هستید ، حتما از پلاگ‌های مخصوص گوش و گوشی های محافظ گوش استفاده كنید.
4. دردها و عفونت های گوش را جدی بگیرید و در اسرع وقت به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه نمایید.
5. درصورت خارش گوش از خاراندن آن پرهیز نموده و به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه نمایید
6. . از ورود عمدی آب و مواد شوینده مانند شامپوها به داخل مجرای گوش در حین استحمام اجتناب كنید همچنین از شنا كردن در آبهای آلوده بپرهیزید.
7. از گوش پاك كن برای خشك كردن گوش‌ها بعد از هر استحمام اجتناب كنید. بعد از استحمام با جریان دادن هوای گرم و ملایم سشوار به مدت دو دقیقه از فاصله نیم متری به سمت گوش‌ها آنها را خشك كنید.
8. در صورتيكه نوزاد تاسن هشت ماهگي در برابر صدا هيچگونه عكس العملي نشان ندهد یا تا دو سالگي حرف زدن را شروع نكند باید به قوه شنوايي وي مشكوك شد همچنین اگر نوزاد بیقرار باشد ،سعی در خاراندن گوش کند ، تب شدید و گریه داشته باشد باید به گوش درد نوزاد مشکوک شد و با پزشک مشورت کرد.
9. – گوش خارجي را در برابر تغييرات جوي محافظت كنيد زيرا ممكنست دچار آفتاب سوختگي ويا سرمازدگي گردد.
10. در صورت‌ ورود اجسام‌ خارجي‌ در گوش‌، اول‌ سعي‌ نماييد با قرار دادن‌ گوش‌ به‌ سمت‌ پايين‌ و تكان‌ دادن‌ آرام‌ سر و لاله‌ گوش‌ آن‌ را خارج‌ نماييد. در صورتي‌ كه‌ با اين‌ اقدامات‌ موفقيت‌ حاصل‌ نگرديد از ساير اقدامات‌ و دست‌ گاري‌ جداً خودداري‌ نماييد. زيرا ممكنست‌ سبب‌ آسيب‌ به‌ پرده‌ گوش‌ و يا بدتر شدن‌ وضعيت‌ شود. در اين‌ حالت‌ بايد سريعاً به‌ پزشك‌ مراجعه‌ نمود.
11. جهت‌ تسكين‌ گوش‌ درد، هرگز از دود سيگار و يا مواد مخدر استفاده‌ ننماييد. علائم هشدار دهنده بيماريهاي گوش:
1. درد گوش، تورم مجاري گوش خارجي، تب خفيف،ترشح چرك سفيد رنگ بدون بو از گوش و تنگي و گرفتگي گوش از جمله علايم شايع عفونت گوش خارجي هستند
2. در صورت بروز هريك از موارد زير بايد به نقص شنوايي مشكوك و به پزشك مراجعه كرد
- اگر فرد صداها را خوب درك نكرده و درخواست تكرار آنها را داشته باشد.
- چنانچه در محاورات، فرد مطالب را به جاي آنكه از طريق گوش بشنود از طرز حركت لبهاي گوينده درك نمايد.
- چنانچه در موقع شنيدن صداها سر خود را جلو آورده و طوري قرار دهد كه صدا مستقيما" به گوش وارد شود.
- در صورتيكه در جاهايي كه داراي سروصداي معمولي است مانند رستوران در موقع ظهر، يا سالن انتظار سينما و ... برخي از كلمات و جملات را نشنيده و يا به گوش درد، سردرد و يا سرگيجه دچار گردد.


برخی از بیماری های گوش
اختلالات مربوط به سرومن (واکس گوش)
سرومن یا موم گوش توسط غدد مخصوصی در قسمت غضروفی مجرا برای چرب و نرم کردن پوست و به دام انداختن ذرات خارجی ترشح می‌شود. اختلالات آن شامل موارد زیر است:
• سرومن بیش از حد: تجمع موم گوش در مجرای کوچک و پیچ‌دار بعضی موارد منجر به انسداد مجرا می شود.
• ناکافی بودن سرومن: کمبود سرومن با علایم خشکی ، خارش ، ترک خوردن و خراشیدگی مجرا همراه بوده و با استفاده از پمادهای گوش بهبود می‌یابد.
اوتیت خارجی
به بیماریهای التهابی لاله گوش و مجرای شنوایی ناشی از عفونتها یا التهاب اطلاق می‌شود. اوتیت خارجی اغلب در تابستان و به صورت عفونت اولیه رخ می‌دهد.
اوتیت خارجی ( بدخیم): یک عفونت بدخیم و تخریب کننده استخوان و پیشرونده با میزان مرگ و میر بالاست که در بیماران دیابتی مسن با بیشترین شیوع رخ می‌دهد. علایم آن به صورت درد پیشرونده و پایدار و ترشح مجرا می‌باشد.
عفونتهای قارچی مجرای گوش:
بیشتر در مناطق گرم دیده می‌شود. یکی از علایم آن خارش شدید است. قارچ آسپیرژیلوس یک توده سیاه یا خاکستری رنگ در مجرا بوجود می‌آورد. درمان آن استفاده از قطره یا پماد ضد قارچ می‌باشد.
پولیپهای گوش
پولیپ نشان دهنده عفونت مزمن است. پولیپها در عمق مجرا رخ داده و پوشیده از چرک بوده و به آسانی دچار خونریزی می‌شوند و علایم آن شامل ترشح چرکی بدبو ، ناشنوایی نسبی و خونریزی می‌باشد. باید از کندن پولیپ خودداری کرد، زیرا خطر آسیب عصب صورتی و یا زنجیره استخوانی گوش میانی وجود دارد.
عفونتهای پرده صماخ
معمولا بیماریهای گوش میانی اثرات خود را به صورت تغییراتی در موقعیت ، رنگ و یکپارچگی پرده صماخ منعکس می‌کنند.
اوتیت میانی حاد
یکی از علل اصلی کاهش شنوایی در کودکان است. این عفونت در اثر آلرژی و عفونت ایجاد می شود



جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ** ** تماس بگیرید



کد آگهی : 20926 بازدید :10212

روزانه هزاران آگهی در سایت "ایران گو" منتشر می شود. سایت ” ایران گو" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

جدیدترین آگهی های فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی ،زیبائی و لیپوساکشن 15 مورد
دکتر راستین محمدی مفرد - فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

دکتر راستین محمدی مفرد - فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

دکتر راستین محمدی مفرد
1402/10/28 12:02:30

دکتر راستین محمدی مفرد پزشک جراحی پلاستیک و ترمیمی با تخصص در بهبود ظاهری و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی افراد با تجربه‌ی بیشتر از ۵۰۰۰ عمل موفق دارای بورد تخصصی جراح…

لیزر موهای زائد در بلوار فردوس

لیزر موهای زائد در بلوار فردوس

کلینیک پوست و مو لیزا
1397/10/20 6:00:01

لیزر موهای زائد در بلوار فردوس بهترین کلینیک پوست و مو محدوده بلوار فردوس بهترین کلینیک پوست و مو در بلوار فردوس بهترین کلینیک پوست و مو در غرب تهران کلینیک پوست و مو…

کاشت موی طبیعی تزریق ژل رفع چین و چروک موهای زائد

کاشت موی طبیعی تزریق ژل رفع چین و چروک موهای زائد

دکتر فتحی
1397/10/20 0:45:02

گروه پزشکی صدرا - دکتر فتحی - پوست، مو و زیبایی ن.پ: 53067 28663 - کاشت مو طبیعی با روش اتوماتیک (SAFER) - جدیدترین تکنولوژی کاشت موی طبیعی از فرانسه FUT و ترکیبی - تقویت موی سر و …

سولاریوم غرب با معرفی 3 نفر به ما 3 پارت رایگان دریافت کنید.

سولاریوم غرب با معرفی 3 نفر به ما 3 پارت رایگان دریافت کنید.

سولاریوم
1397/6/3 9:34:56

تنها با ۲ پارت به جای ۶ پارت رنگ بگیرید 09127987307 سولاریوم ایستاده فوق قوی همراه با انواع لوسیون های ایرانی و خارجی در محیطی آرام و دلنشین همه روزه حتی ایام تعطیل از ۱۰ص…

مرکز مشاوره تخصصی عمل زیبایی بینی در تهران

مرکز مشاوره تخصصی عمل زیبایی بینی در تهران

اقای مشایخ
1396/11/4 4:15:01

عمل زیبایی بینی با حفظ عملکرد تنفسی بصورت اقساط 22737651-09382442551

متخصص پوست

متخصص پوست

دكتر منصور اصفهانى
1396/6/12 15:30:56

متخصص بوتاكس متخصص تزريق انواع ژل متخصص انواع نخ ليفت،COG،PDO ليزر فركشنال براى رفع اسكار و چين و چروك RF فركشنال براى جوانسازى و رفع اسكار و منافذ باز صورت متخصص تزريق چ…

جراحی پلاستیک بینی و صورت با کمترین درد

جراحی پلاستیک بینی و صورت با کمترین درد

دکتر نسرین راستا
1396/6/11 9:44:26

دکتر نسرین راستا *Facial Plastic Surgeon Rhinoplasty, Dr. Rasta *آدرس سایت: dr-rasta.ir *جراح و متخصص گوش و حلق و بینی ، سر وگردن. *جراحی زیبای بینی بدون درد و کبودی. *درمان سینوزیت با آ ندوس…

جراح پلک

جراح پلک

دکتر باب شریف
1396/5/29 14:55:46

جراح پلک(با ما دنیا را زیباتر ببینید) دکتر بابک باب شریف فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم (زییایی) و لیزر عضو انجمن جراحان چشم امریکا AAO عضو انجمن جراحان کاتاراکت و رفرکتیو…

ترمیم وبازسازی پوست بوسیله بوتاکس

ترمیم وبازسازی پوست بوسیله بوتاکس

دکترمعصومه جواهری
1396/5/28 15:34:18

اگربه دنبال داشتن چهرای بدون چین وچروک وشاداب هستید وازافتادگی پلک واندام خودخسته شده اید ومخواهیدپوست صورت واندام خودرا ترمیم وبازسازی نموده وزیباترشوید,مابه شم…

 خوش اندام شوید

خوش اندام شوید

درمانگاه تخصصی شیدا
1396/5/28 14:33:19

لاغری تناسب اندام بی اشتهایی قطع اشتها کاهش وزن خوش اندام شوید بخش لاغری وتناسب اندام کاهش وزن هفته ای 3 تا 5 کیلو با لا بردن متابولیسم-قطع اشتهاوغیره دکتر محمد رضا م…

جراح بینی و زیبایی - متخصص گوش و حلق و بینی

جراح بینی و زیبایی - متخصص گوش و حلق و بینی

دکتر محمد حسین طاهریان
1396/5/24 15:13:38

دکتر محمد حسین طاهریان متخصص گوش و حلق و بینی - جراحی زیبایی بینی و صورت ( جراحی بینی و صورت ) - جراحی پلک فارغ التحصیل از دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران بیش از 23 سال س…

متخصص کاشت مو و لیفتینگ دکتر عزت اله علیخانی

متخصص کاشت مو و لیفتینگ دکتر عزت اله علیخانی

دکتر عزت اله علیخانی
1396/1/29 7:00:01

دکتر عزت اله علیخانی متولد 1347 فارغ التحصیل رشته دکترای پزشکی در سال 1372 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد. مدرک دوره مراقبت های پوست و مو از دانشگاه کینگ کالج لندن در…

اجاره دستگاه پیشرفته لیزر پوست زیبایی

اجاره دستگاه پیشرفته لیزر پوست زیبایی

مهندس ناظمی
1395/1/22 9:51:23

جهت رنت (اجاره) کلیه ی دستگاه های پیشرفته لیزر با بُرناپوست تماس بگیرید کلیه Device های موجود Update 2015 میباشند شرکت بُرناپوست با داشتن اُپراتورهایی ماهر و وظیفه شناس (با …

جراحی پلاستیک بینی و شکم ، پروتز سینه

جراحی پلاستیک بینی و شکم ، پروتز سینه

دکتر مهرداد آرمان پور
1394/8/5 14:42:49

** دکتر مهرداد آرمان پور ** متخصص جراحی پلاستیک و زیبائی، ** با 38 سال سابقه کار ** و هزاران عمل جراحی موفق. بینی از مهمترین اعضای صورت است که تاثیر بسیار مهمی بر زیبایی انس…

ترمیم مو

ترمیم مو

کیوان فرجپور
1394/6/28 14:49:24

+18 کاشت و ترمیم مو پدیده جوان پرپشت کردن موی سر برطرف کردن طاسی مو سر ترميم مو ثابت و تار به تار بر روي سر و قابل استحمام ترميم موي سر براي خانمها و اقايان ترميم مو و اب…